Uppdaterad sida!

Snaaart är det dags för den efterlängtade vårterminen! Jag hoppas ni är tokpeppade för det är jag ;)

Nu har jag uppdaterat all info här på bloggen. Tävlingskalender, samlade prickar och pricklistor är alla uppdaterade och klara, redo för en ny termin. Som vanligt, hittar ni fel någonstans så skicka ett meddelande till mig via sms eller facebook.


Har du inte anmält dig än? Surfa in och klicka i din anmälan idag!



Vårens kurser kommer vara följande tider:

Tisdagar
19-20 Täv Street
20-21 Täv Disco

Torsdagar
19-20 Täv Street
20-21 Täv Disco

Stretchtid 21.00-21.15 tisdag och torsdag.


Vill du dansa mer för mig? Jag kommer ha modern forts och new school forts på tisdagar innan era tävlingsklasser. Är ni många som dansar 3 eller 4 lektioner för mig på tisdagar kommer jag lägga in en 5 min fruktstund innan täv streeten. Vi får se hur det blir med den saken när vi kommer igång.


Glöm inte att du kan boka privatlektion/-er med mig. Kontakta mig via sms eller facebook om du är nyfiken ;)



Vi ses om 3 veckor!!
TOKPEPPA!!!

Lots of Love ♥
//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0