Tierp - Tävling?


Hej alla igen!

Pratade med några tjejer på dansen idag, och då trode dom att den 20 november (dagen efter Öppen scen i Tierp) så är det någon tävling.
Om detta stämmer så kan det ju bli lite svårt att vara med i Tierp =/
     Men vad jag förstod så var detta rikstävling, och alla skulle inte dit. Ni som då inte ska dit - Är ni intresserade?

Tyvärr så har jag fullt upp både i och utanför skolan, så att komma och titta in på er träning och prata lite verkar just nu vara ganska omöjligt..

Så nu är det upp till er att visa ert intresse, om ni vill dansa säg det då till mig (ni kan bara kommentera här eller säga det till mig) så fixar jag resten!

De har redan väldigt många sångnummer, så hellst vill dom ha grupp istället för enskilda nummer.

Eftersom att det blir  svårare och svårare att få in er på listan, så behöver jag veta senast nu på onsdag om det finns några som vill vara med.  

/ Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0