Allt på en gång!

Sådär nu ska jag äntligen uppdatera allt jag sagt att jag ska fixa. Bättre sent en aldrig...


Friträningar. Eftersom jag skriver en massa tenta denna vecka så är mina lektioner inställda. Istället får ni friträna måndag och torsdag v43 och v44 (höstlovsveckan). Tiderna är följande:

Mån kl 17:30-19:30
Tors kl 18:00-20:00

All friträning är på Söder!



I torsdags gav jag hiphopgruppen en läxa som ni ska göra under uppehållet. Ni ska koreografera till en valfri låt. Arbetet ska visas upp tors v45. Koreografin ska vara gjort specifikt till den låt ni har valt, dvs andänd er av all lyrik ni har i er! :D Främst vill jag att ni jobbar i par eller grupp men är det någon som vill koreografera och visa upp själv så går det också bra. Detta betyder att ni ska ha med er egen musik på måndag (för reptid) och torsdag (för uppvisningen). Detta är en jätteviktig övning som jag vill att ni gör. Kan du inte komma tors v45 så kan du/ni få visa upp koreografin vid ett senare tillfälle.



Jag misstänker att Vahidin har skickat sms till er om resan till Falun på lördag. Eftersom jag inte har fått nåt sånt så får någon vänlig själ gärna skriva på bloggen vilka tider och priser som gäller :). Tack Elin som lagt upp schemat!

Efter att vi har bytt anmälningssystem så får jag väldigt lite information så hör eller läser ni nåt ang kommande tävlingar så önskar jag att ni hjälper mej att uppdatera bloggen. Det vore riktigt gulligt av er :)



Disco avanc.



ca 1:38
Cut - Annie
Break - Angelica och Emelie
Cu - Linnea
Cut - Matilda och Hanna
Break - Lovisa och Emelie
Cut - Angelica
Cut - Annie
Break - Matilda
Break - Linnea
Cut - Lovisa och Emelie
Cut - Annie och Matilda
Cut - Linnea
Break - Angelica och Hanna




Till slut: Vilka vill åka med som publik till Eskilstuna 6e nov? Svar senast på söndag 31 okt via kommentar här eller mejl till mej på facebook! Har du redan mejlat Vahidin om publikplats så skriv till mej i alla fall.



Jag tror att jag har kommit ihåg allt annars får ni smsa och påminna mej om vad jag har glömt :P

Vi ses på lördag!
//Johanna

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har Vahidin fattat hur han skulle anmäla oss till Eskilstuna nu ? :)

2010-10-27 @ 16:44:05
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: j ooosefine

Jag kan inte följa med som publik till superstar ovs tävlingen för jag är inte hemma då, ska jag ringa vahidin eller räcker det att jag kommenterar det här? :)

2010-10-27 @ 17:03:15
Postat av: Johanna

Angelica, anmälan ska vara klappad och klar :)



Josefine, jag har inte gett Vahidin några namn på vilka som ska med än så du behöver inte ringa. Jag ska meddela vilka som vill med på söndag kväll har jag tänkt :)

2010-10-28 @ 00:12:13
URL: http://cutieinabox.blogg.se/
Postat av: j ooosefine

Okej men då vet du att jag inte ska med! :)

2010-10-28 @ 15:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0