Hey guys!!

Nu är jag lite mer back-on-track med livet men har fortfarande sjukt mycket plugg att göra. Jag tänker på er och hejar på er grymt mycket idag! (Synd att alla läser detta när ni kommer hem, men så kan det gå.) Jag hoppas verkligen att jag får lite update-sms under dagen. Jag älskar dem, förstår ni!

Jag blir alldeles lycklig när jag ser att ni tar lika stor del och ansvar i att hålla organisationen med tävlingsdansarna vid liv som jag själv gör. Med det menar jag att förmedla information, peppa varandra och dela bilder. Att ni sköter bloggen av er själva är fantastiskt kul att se!

Jag önskar er all lycka till, idag och på SM, och ni ska veta att jag tänker på er!! Ni är ju trots allt mina bäbisar! ;) Ni gör mej stolta hur det än går meeeen det är klart det är lite extra roligt att läsa resultatlistorna på kvällen när jag ser att ni har kickat some ass!




Massa kärlek till mina underbara elever!!
Jag kommer alltid vara er dansmorsa! ;)

//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0