Boende till SM!!

Nu är två stugor bokade till SM men vi har ett problem. Ni måste ha någon som sover med er. Jag hörde att ni hade frågat om Nathalie men där är det jag som säger nej. En annan tävlingsdansare duger inte som ansvarig till er när det kommer till övernattning. Ni måste ha en förälder med er.



Dealen är alltså: Fixar ni en förälder som kan sova med er så finns det stugor bokade och klara, annars åker ni hem på lördag och dit på söndag igen.



Hör av er till Irina. Om ni hittar en lösning så får ni gärna skriva här så resterande slipper vara oroliga och fundersamma på hur det blir.


//Johanna

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vet i alla fall att Emelies pappa skulle skjutsa båda dagarna, så han kanske kan ? :P Fast jag vet inte vem som ska fråga honom :)

2010-05-16 @ 12:54:56
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: Fröken Danslärare

Han ville inte sova över om jag förstått det rätt.

2010-05-16 @ 12:58:12
URL: http://cutieinabox.blogg.se/
Postat av: Mimmie

Jag försöker få tag på Emelie, men hon har typ gått under jorden och är okontaktbar...

2010-05-16 @ 12:58:49
Postat av: montana

men kolla med josefines mamma då?? hon ska ju också skjutsa

2010-05-16 @ 13:25:03
Postat av: montana

jag pratade med josefine nu och hennes mamma kan nog stanna kvar, men om fler vill stanna så behöver ju den andra föraren också stanna kvar.. så om emelies pappa inte vill stanna, så kanske man kan kolla om nathalie vill stanna och köra den andra minibussen?:)

2010-05-16 @ 13:51:42
Postat av: Fröken Danslärare

Vi har bara två stugor, dvs precis tillräckligt med sovplatser till de som har sagt att de vill sova över. Se till att all kommunikation sker genom Irina så det inte blir en massa onödigt strul pga rykten. Det är INTE upp till er dansare att "lösa" resorna. Kan Josefines mamma sova över så föreslår jag att hon ringer och pratar med Irina.



Stressa inte upp er i onödan, tjejer!

2010-05-16 @ 15:36:35
URL: http://cutieinabox.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, jag är jättestressad över det där :D



Om det inte blir något boende utan att vi bara åker med minibussar båda dagarna (som Irina sa igår) så får ju inte julia eller hanna (eller någon annan) plats andra dagen utifall dom vill åka och titta dag 2.

2010-05-16 @ 16:44:25
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: Mimmie

Men när skulle man ha sagt att man ville sova över då? Det måste jag helt ha missat..

2010-05-16 @ 17:08:19
Postat av: Sofia

Jag måste också ha missat när man skulle säga det isf..

2010-05-16 @ 17:46:20
Postat av: josefine

Mamma hade pratat med Irina igår och sakt att hon kunde skjutsa en minibuss till sm. Och att hon skulle åka hem på lördagen igen. För att på söndagen ska hon kolla på fotboll (mina syskon) så hon kan inte sova över nu, men jag visste inte det men nu vet jag. Så min mamma kan inte sova över på sm, för hon åker hem på lördag :)

2010-05-16 @ 18:48:10
URL: http://emmyjosefine.blogg.se/
Postat av: montana

ja precis, när skulle man sagt det?? men hur många får man plats i 2 stugor? tänkte med tanke på att det är bara 6 dansare som ska dansa par nästa dag,så det borde ju betyda att fler kan stanna eftersom 2 stugor låter ju som plats för fler än 6st

2010-05-16 @ 19:55:36
Postat av: Mimmie

Tälta annars eller? :)

2010-05-16 @ 20:09:54
Postat av: montana

det smartaste vore väl att hitta 2 förare som kan stanna och boka stugor så alla kan vara kvar??



eftersom jag vet redan att tex både jag o elin vill jättegärna stanna kvar samt har jag hört att julia och hanna nog också vill det

2010-05-16 @ 21:06:14
Postat av: montana

såg meddelande på fb, jag vill stanna och kolla under söndagen iaf :)

2010-05-16 @ 22:04:21
Postat av: montana

jag såg meddelandet på fb, jag vill stanna och kolla på söndagen iaf :)

2010-05-16 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0