Vårtermin 2010!

Snart, snart, snart! Nu är det inte långt tills det är dags igen.

På lördag styr jag, Ida, Lisa och fam Irina mot Västerås och vårens kongress. Vad jag har läst så kommer jag få min första riktiga erfarenhet av slow disco. Kanske något som kommer dyka upp under våren? :D För övrigt så är det lite regeländringar som ska diskuteras och sånt. Jag hoppas även att jag kommer få ett rykande färskt tävlingsschema.


Fr.o.m. denna termin kommer vi även ha en ny intern grej. Mer info kommer.


Förvänta er en sprakande vårtermin! Nu har jag laddat mina batterier och smider planer för er för fullt. Jag antar att ni känner samma sug?? Count down! En liten påminnelse är att streeten kommer ligga först denna termin så vi kan köra slut på oss totalt på discon ;D


See you on the dancefloor!
// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0