Info v.33

Nu är vi änltligen igång igen! För er som inte kommer ihåg eller inte var på plats i måndags kommer nu lite information.

  • Måndagslektionerna kommer fr.o.m nästa vecka börja 30 min tidigare. De nya tiderna är 17:30-18:30 för hiphop och 18:30-19:30 för disco.

  • Ackes Dansskola ska delta i invigningen av stortorget 5e september. Tills dess ska alla elever lära sig en dansslinga som koreograferas av ingen mindre än Fredrik "Benke" Rydman. Nu på lördag kl 16:00-17:30 kommer jag och Ida lära ut stegen. Be there! Vi håller till i lokalerna i centrum. Det ryktas även om att självaste Benke ska dyka upp! Som sagt, be there!

  • På måndag är sista anmälningsdagen till regionstävlingen i Västerås. Fr.o.m denna termin betalar ni alla terminsavgifter via internet, precis som kursavgiften. Det är superviktigt att ni skriver namn och vilken tävling i meddelandefältet när ni betalar! Ni anmäler er fortfarande hos mig.

Nu tror jag att jag har fått med allt.
Nu taggar vi morgondagen! :D


//Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÄG om det är sant att BENKE ska komma, så jag vet om jag ska hoppa jobbet! :D

2010-08-25 @ 21:45:31
Postat av: Johanna

Haha! Det är sagt att han ska komma till alla klasser, men vi får se om planen håller i verkligheten. Jag lovar inget! :)

2010-08-26 @ 00:32:05
URL: http://cutieinabox.blogg.se/
Postat av: mimmie

Måste vara där :D

2010-08-26 @ 15:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0