Hösten 2010

För att förtydliga upplägget till hösten så kommer nu lite mer info ang träningarna.

Måndagsdiscon är blandad för alla tävlingsdansare. Här kommer vi träna in ett nummer som vi kommer visa upp på Estraden. Koreografi, koreografi och koreografi.

Torsdagsdiscon är uppdelad i brons och silver-star. Här kommer jag kunna ge er mer feedback och bättre teknikträning, dvs mer träning för den enskilda individen. Även här kommer vi att träna koreografi (bl.a. 2 nya bronsprogram) men vi ska även hinna med teknik så vi kan inte lägga lika mycket tid på steg som på måndagar. Det är inte samma dans på måndagar och torsdagar.

Tävlingsstreeten är som en och samma kurs fast på två gånger i veckan. Det jag lär ut på måndagsklassen kommer jag att bygga på under torsdagsklassen. Enligt planeringen så är det 4x8 som gäller varje gång, dvs 8x8/vecka. Ja, det är samma dans på måndagar ooch torsdagar.


Jag hoppas detta ger er lite svar på funderingerna.
Än finns det möjlighet att skicka in eller ändra din anmälan.
//Johanna

Kommentarer
Postat av: Elin

Har vi aldrig tid för att göra program? Eller kommer vi ha friträningar till det, eller hur är det?

2010-08-17 @ 20:35:26
Postat av: Johanna

Ni kommer få göra program i mån av tid. Jag har tänkt en friträningstid i veckan, men det är lite som måste fixas först. Återkommer om det.

2010-08-19 @ 16:41:49
URL: http://cutieinabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0