Countdown!

Nu är det mindre än en vecka kvar till kursstart! Jag satt och gjorde lite grovplanering igår och tro mej, hiphopfolket kommer få det svettigt. Jag kom fram till att jag har 80x8 (!!!!) att lära ut till er denna termin. Banne mej den som kommer och säger att ni inte har några steg efter det här ;)

Nu när jag har ägnat nästan 1h av min planerade studietid till att försöka fixa "Gilla"knappar till inläggen på bloggen så ger jag upp. Finns det någon uttråkad själ som orkar ta vid där jag slutade? Vore schyst om vi fick funktionen att fungera. För instruktioner klicka här.



6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar, 6 dagar kvaaaar... :D


//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0