WOOOO

Jag måste bara skriva är alldeles upprymd! jävlar vilken bra tävling det var! lätt bästa på länge, gick inge bra för mig men älskade tävlingen och lokalen och musiken och ljuset och speakern och daniel som dj så jävla BRAA och alla va så bra :D :D shiit chockad över alla, alla ackes va skit duktiga och skit snygga på golvet, och nu när jag sitter och lyssnar på startlåten på hela tävlingen som va (SS par 16+) SÅÅ VILL JAG TILLBAKA


KUNDE MAN BLI MER TAGGAD ÄN NÄR DE STARTA MED DEN HÄR.. och publiken som va igång och sjöng med ouh ouh !


Kommentarer
Postat av: Angelica

Julia va ? :P Eftersom jag sa vad låten hette :D



Jag älskade också Daniel som dj och när den där låten var, skithärlig stämning, älskar rikstävlingaaaaaaaaaar :D

2010-04-19 @ 17:51:40
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: Julia

haha ja det va jag, glömmer alltid att skriva namn ;D vill ha tävling igen nu på samma ställe! :)

2010-04-19 @ 18:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0