Namn, namn och åter igen NAMN!!

Sweeties, jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser att ni använder bloggen genom att skriva inlägg, posta musik och kommentera MEN (i sann Tony Irving-anda) snälla skriv under med erat namn. Samma sak gäller när ni smsar mej. Jag har långt ifrån alla nummer så skriv vem det är som skickar.

I övrigt så blörjar det bli lite tomt på bilder och filmer här på bloggen. På tal om bilder:

Anna Lindström, vill du ha photoshoot med tävlingsdansarna innan sommarn?? :P
Alla andra, är det nån som vill ta dansbilder med tävlingskläder, smink och hela köret??

Självklart vill ni det! Kommentera isf! Och glöm inte: NAMN! :D

//Johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

jag är jätte dålig på att komma ihåg mitt namn, eller alltså att skriva det, men det va jag och hanna innan :D

2010-04-19 @ 18:38:24
Postat av: Julia och Hannna

BTW vill vi bli footade !

2010-04-19 @ 18:39:25
Postat av: Montana

ja, varför inte det är ju kul:Dså jag är med på foto

2010-04-19 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0