Östersundstävlingen.

Eftersom ingen från gänget från Sundsvall är aktiv och skriva hur de gick, så gör jag de.
Montana gjorde en Angelica och vann i allt hon ställde upp i ! :D Alla som var med och tävlade i Östersund fick minst en varsin pokal, vad säger ni om de då?

Tävlingen startade med Hiphop Singel:
- Nathalie kom 2:a i Silver klass 16+ en placering från prick.
- Lena kom på delad 6:plats och fick prick i Brons 12-15 år.
- Elin (Jag) kom på 5:plats i Brons 16+

Hiphop Par:
- Lena och Moa kom på 3:plats och fick prick i Brons 12-15 ( deras första tävling )
- Elin och Nathalie kom på 3:plats i Brons 16+

Singel Disco:
- Montana VANN hela skiten med alla 1:or ! och nu är hon och slåss i Silverklass! :D
- Moa kom till final och kom på 5:plats och även hon gick upp i Silverklass! :D
- Helena kom på en 2:plats i Guld Vuxen, en placering från prick.

Par Disco:
- Moa och Montana kom 1:plats i Brons U+V-klass och fick prick.








Kommentarer
Postat av: montana

lägg ut filmer sen :), jag vill se ;D för ni filma ju min final

2009-10-26 @ 10:59:11
Postat av: Fröken Danslärare

Grattis!! Ackes RULEZ!! :D

2009-10-30 @ 11:19:39
URL: http://cutieinabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0