Inför söndag 3 maj

Shit! Tänk att det redan är maj..! Heeelt sjukt. Oyes. I alla fall, här kommer lite info.

Kl 11-12: Tävlingsstreet. Jag veeet att ni är på tävling dagen innan och så men eftersom flera av er ska på Idas träningar senare på söndagen så lägger vi vårat pass innan Idas. Det innebär tre saker:

1. Det krockar inte men någon annan träning.
2. Vi får ha röda salen (jubel!)
3. Ni har större delen av dagen kvar efter träningen.



Ni sa även att vi ska ses kl.13.15  men tävlingsdiscon för att fixa dessa pajlettband som ska sitta på era tights. Min plan var då att vi kan spendera tiden där emellan "träffarna" med att greja med streetkläderna. Fantastisk plan eller hur? =)

Det känns verkligen jättekonstigt att inte kunna följa med er till Söderhamn imorn. Jag hoppas verkligen att allt flyter på kalasbra och att ni får en superhärlig dag. Kom hem med en massa pokaler och sjuttioelvatusen fantastiska kort! =) Jag förväntar mej konstant sms-uppdatering och glada miner.

Ni är bäst!!


GOOOOO ACKES!!!




//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0