HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :D

Dagen blev en kanondag enligt Julia :) Angelica ( jaaaaaag !) slutade på en 3e plats i Silver U och fick min första prick, äntligen ! Fast Elin och Julia envisades om att jag skulle vinna så dom var dumma.

Rebecca slutade även hon på en 3e plats och fick sin andra prick och gick upp till silver, grattis till henne ! Nu är vi tre stycken i klassen Silver U från Ackes :)

Amanda
som också gick till final i hennes klass Silver V knep en bra 4e plats, dock fick hon ingen prick men det tar hon igen sen :D

Efter att tävlingen blivit lite försenad och de nya svenska mästarna utsetts så gjorde vi oss i ordning snabbt och vi som skulle övernatta tillsammans åkte vidare till en campin och sitter nu i två småstugor ! Omgivningen är riktigt äckligt och likbilar kommer titt som tätt. Folk hoppar upp på trappen utanför stugan och vi får förvänta oss att sova med knackanden på fönstrena.

Ja, nu är klockan snart ett. Elin sitter och tittar på filmer från dagen, Helena ligger halvt i en säng och lyssnar på allt som händer, Rebecca springer ut och in och rotar i väskor/påsar, jag sitter här och Julia står och stampar ovanpå en stol medans hon pratar med alla högt och sjunger med i musiken, eller hittar på egen musik + dans.

Sen måste jag enligt Julia berätta om att hennes mobil fått en vattenskada och tyvärr är död. Dagens mest negativa händelse enligt henne skulle jag tro. Sen ska jag berätta om vad vi gjort här i stugan sen vi kom hit runt tio-tiden. Vi har gjort upp planer om att skrämma Ida och Johanna som bor i stugan bredvid, men misslyckades då de antingen inte ens var i stugan (spårlöst försvunna!), eller så kom de in hit till oss. Ja, vad har vi sen gjort ? Skrattat så man tappat rösten och suttit ihoptjockade i en bil (6pers) och lyssnade på poängutdelningen i ESC, Malena verkar ju inte har gjort så bra ifrån sig..

Nej, nu ska jag nog gå och sova eftersom att vi ska upp 07.30, fast jag vet inte hur lyckat det kommer bli med hög musik och en Julia som står och hittar på discodanser ovanpå en stol och Elin som står och dirigerar henne.

Ha det bra ! ♥
//  Angelicaaa

Kommentarer
Postat av: - Anna Lindström

Grattis till allihopa :D:D

2009-05-17 @ 14:59:31
URL: http://pygmeanna.blogg.se/
Postat av: linnea

grattis till första pricken angelica!:D

och till rebecka som gick upp i silver! och till alla andra=)



OCH LYCKA TILL I PAREN!!!

2009-05-17 @ 20:32:54
URL: http://lillalinnae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0