Disco SM!!!

Okej, priserna är klara. Jag vill ha snabba svar, helst senast imorn torsdag. Mejla ([email protected]), smsa eller säg till mej om ni åker med eller inte. Som ni ser så varierar priserna beroende på hur många som ska med.


Prislista
4 dansare -> 500 kr/ pers
5 dansare -> 520 kr/ pers
6 dansare ->430 kr/ pers
7 dansare -> 430 kr/ pers
8 dansare -> 375 kr/ pers <---- BILLIGAST!!
9 dansare -> 400 kr/ pers + en förälder som kan köra.


Vi åker till Västerås på lördag morgon och tävlar i singeldisco. På kvällen tar vi oss till Hallstahammar där vi sover i stugor på en camping. Hallstahammar ligger ca 15min utanför Västerås och boendet är 3ggr så billigt! På söndagen så tar vi oss åter igen till Västerås och tävlar i pardisco för att sedan åka hem på söndag kväll. Blir det färre än 4 dansare som vill sova över så får ni boka boende själva (inte för att det ska hända, men ändå).

Vi åker i bilar. Blir det en bil så åker bara jag  och blir det två bilar så åker Ida med. Om vi behöver en tredje bil så behöver vi även hjälp av en förälder.


Jag vill som sagt ha snabba svar då jag ev får avboka någon stuga. Just nu är tre stugor bokade.








//Johanna

Kommentarer
Postat av: elinh

jag är på :D

2009-05-06 @ 12:37:37
URL: http://elinsophiehenriksson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag ska sååååååååååå med ! :D

2009-05-06 @ 13:39:52
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: rebecca

jag ska med! :D

2009-05-08 @ 17:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0