Äntligen hemma!

Nu är årets disco SM över och jag tror att vi alla tycker att det är skönt att vara hemma igen. Borta bra men hemma bäst som det så fint heter. För att uppdatera lite så dansades det pardisco idag. Klara och Rebecca gick vidare en sväng, Johanna och Angelica gick bet och fick nöja sej med att dansa en gång, Amanda och Kerstin kom 5a och Julia och Helena kämpade till sej en 4e plats. I övrigt så har vi haft en fantastisk helg med mycket tok och skratt. Igår kväll intog jag (Johanna) och Ida dansarnas stuga och skrämde helt enkelt skiten ur dom en efter en. "Lärares sadistiska gen" konstaterade Ida :D.

Era sadistiska lärare har i alla fall en massa spännande idéer till er under sommaren. Vi hoppas kunna hålla glöden uppe så vi får en kanonhöst! Till att börja med så ska vi köra en stegräknartävling med start 1 juni. Vi vet inte vad man vinner än men det kommer ;). Kommentera detta inlägg så vi vet hur många som tänker delta. Planen är veckorapportering via bloggen för att trigga lite tävlingsinstinkt :P.

Imorgon drar även sommarkurserna igång. Jag kommer att ha tävlingsgrupper i disco och hiphop på måndagar (18-20 tror jag?). Är ni pepp men ännu inte har anmält er så är det bara att dyka upp så fixar vi det. 400kr/kurs för 6 måndagar. Detta vill ni inte missa! För exakta tider, kolla hemsidan eller kontakta mej imorn.



Nu tror jag att jag fått med allt.
Ha en skön kväll!


//Johanna,
the One and only.

Kommentarer
Postat av: pernilla

jag tänker lätt va med på stegräknar tävlingen fast det värkar inte som någon annan tänker det haha. men funkar stegräknare när man cyklar?

2009-05-24 @ 01:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0