Andas in, andas ut =)

Okej, lite frågestund.

  1. När vi åker på morgonen åker vi direkt till tävlingen eller åker vi till stugorna först? Vi åker direkt till tävlingen.

  2. Ska vi ha lankan och täcke och hela köret med eller? Sängkläder, handduk och egen kudde om ni vill.

  3. Frukost? kommer vi åka iväg och käka frukost någonstans på söndagen eller tar vi med det också? Det finns Ica, Konsum och Lidl i "stan" Hallstahammar som vi besöker påväg till stugorna. Vi passar på att köpa lite frukost då, eftersom vi har både kokplatta och kylskåp i stugorna.

  4. Kommer vi stanna hela SM så vi hinner se Freestyle? :D Vill ni det så gör vi det.

  5. Kan man se någonstans hur många vi är i varje klass? Nej, men jag har listor. Om jag hinner arbeta mej igenom listorna så kommer jag skriva ut dem och ta med mej till friträningen.

Det finns dusch och toa i en intilliggande byggnad på campingen men jag skulle duscha på tävlingen om jag vore ni. Där finns det garanterat fräscha omklädningsrum. 

Just nu undersöker jag möjligheten till att se Eurovision Song Contest. Det finns ingen tv i stugorna så vi har ett litet bekymmer, men det finns en servering på området som jag försöker ringa nu. De ska tydligen ha tv och vi kanske t.o.m. kan käka middag där om plånboken tillåter. Förhoppningsvis vet jag mer i eftermiddag.

Anledningen till att jag inte svarat tidigare är för att jag inte haft alla svar. Har ni mer funderingar så smsa eller ta det på friträningen.



Nu är det sjuuuukt nära...! :D
//Johanna


Kommentarer
Postat av: julia

ooh fan vad kanoners :D

2009-05-15 @ 13:09:20
Postat av: elin henriksson

GREAT ! ;>

2009-05-15 @ 14:17:49
URL: http://elinsophiehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0