TITTA HIT

Hej hopp alla tävlingsdancers !

Första gången jag skriver här (förutom på SM, tror jag), ser att det är några som klickar in sig här varje dag :) En sak som jag undrar är om vi ska åka på regionstävlingen som är i Östersund ? Enligt eniro så tar det cirka 5 och en halv timme att ta sig dit och förut har vi väl valt bort dom som är så långt borta ?

Och om vi nu inte ska åka, är det några som ändå vill åka dit själva ? För i så fall skulle man kunna samåka i någon bil eller ta tåget. Jag vill i alla fall självklart åka dit men om det inte blir något så vill jag ju inte åka själv. Så vet någon (hmpf, hmpf MOYOYOYO) om vi ska åka dit, orkar inte vänta tills terminen börjar för att få veta :D

Bajbaj // Angelica

Kommentarer
Postat av: elin henriksson

Jag hänger gärna på! /elin

2009-07-14 @ 12:25:28
URL: http://elinsophiehenriksson.blogg.se/
Postat av: MOYOYOYO

Det hänger helt på er. Finns det folk till en buss så åker vi buss. Finns det inte folk så blir det inget, vilket gäller alla tävlingar. Jag vill även passa på att tillägga att som tävlingsdansare så borde man vilja åka på allt man kan, tycker jag.

2009-07-16 @ 12:27:35
URL: http://cutieinabox.blogg.se/
Postat av: Angelica

Oooh, vad bra ! :D Då blir det ju ganska många tävlingar ändå om vi blir tillräckligt med folk, och det måste vi ju bli :)

2009-07-16 @ 17:24:01
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0