Time for action!

Näe nu får det vara nog! Det börjar bli dags att ta tag i förberedelserna för kommande termin. För er som inte vet det är det nu 38 dagar till kursstart, dvs 5 1/2 veckor. Till er som vill ha nya program till denna termin så börjar det bli dags att utnyttja danssalarna för så fort skolan startar så kommer salarna vara upptagna och ni kommer inte kunna träna mer än 2h/veckan. Till er som ska tävla i gruppdisco så vill jag ha första träningspasset 22 juli (dvs onsdag nästa vecka). Gruppen 12-15 år kommer att träna kl.12-14 och 16 år + kommer träna kl.14-16. Alla tävlingsdansare får självklart komma och friträna under denna tid om den blåa salen är ledig dvs. Jag vill veta vilka gruppmedlemmar som kommer/ inte kommer senast på söndag (19/7). Kommentera detta inlägg.

Jag håller även på att skriva ihop en telefonlista men saknar fortfarande många namn. Mejla namn, nummer och mejladress (om ni skickar från någon annan än den ni vill ha svar till) senast lördag 18 juli kl.12 till [email protected] . Ni som inte skickar in kommer inte att finnas med.



Sprid denna info till alla ni kan. Jag vill inte att någon missar träningen bara för att de inte fått information om det, därav behovet av en telefonlista.


57 dagar till terminens första tävling...
//Johanna "the Moyoyoyo"

Kommentarer
Postat av: matilda lantz

Jag kan inte komma på träningen nästa vecka

2009-07-16 @ 20:48:08
Postat av: Angelica

Jag kan nog komma på träningen den 22a :) Om jag ska prata för Johanna så vet jag inte om hon hinner komma då hon kommer hem precis den dagen, och jag vet inte om det är på morgonen eller kvällen, men hon skulle nog vilja vara med i alla fall hoppas jag :D

2009-07-16 @ 21:28:09
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hur vet man om man är med i en grupp eller inte då?

2009-07-16 @ 21:44:51
Postat av: linnea

jag kan nu den 22a :) men kanske inte nästa vecka:(

2009-07-16 @ 23:08:16
URL: http://linneanh.blogg.se/
Postat av: moa granström

jag kommer på träningen den 22a :)

2009-07-18 @ 16:57:35
Postat av: julia asplund

jag kan

2009-07-19 @ 13:24:53
Postat av: Anonym

eller nej jag ska till skåne : o

2009-07-19 @ 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0