Gruppdisco

Okej, okej. Såhär ligger det till. Vi fick ihop två grupper som skulle börja tävla i gruppdisco nu i höst. Dessa grupper blev satta i slutet av förra terminen och de som blev tillfrågade var utvalda pga födelseår. Det finns nämligen en regel som säger att det bara får skilja 3 år mellan äldsta och yngsta deltagare. Jag skrev aldrig upp grupperna för jag antog att ni skulle minnas vilka som varit delaktiga i detta. Blir det ett för stort bortfall så är det ingen idé att vi tränar på onsdag, då man måste vara minst 6/7 för att komma någon vart med programmet. Vill man komma och friträna så kan jag kolla upp om blåa salen är ledig. Säg till i så fall!

Är det någon som minns grupperna?

//Johanna

Kommentarer
Postat av: linnea

tolv till femton år så var det typ jag hanna moa

pernilla matilda och lovisa och klara tror jag?

2009-07-20 @ 12:16:41
URL: http://linneanh.blogg.se/
Postat av: julia

16+ va jag angelica johanna annie montana helena (vet inte om hon vill) och rebecca som jag tror ska flytta helt nu med hela familjen med om jag förstått rätt :o och då vet jag inte vilken mer det var, det va väl ganska osäkert från början

2009-07-20 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0