HEJ GÄVLE!

hej coolingar! nu har jag varit i lund i en vecka, trivs underbart bra på skolan dock inte lika bra hemma hos tanten som jag bor hos tills på lör innan jag flyttar till mamma och pappa. vi har haft introvecko hela förra veckan och nu börjar riktiga skolveckan efter normalt schema. nu på introveckan har vi fått massor med info och alla kläder man behöver och vi har även gjort en typ "show" som vi ska visa upp för 2or och 3or imorgon. jag hamnade i streetgruppen, riktigt najs. sen har vi gjort typ ett liten musikalnummer. yes så jag lever om någon nu undrade, hoppas allt är härligt hemma! PUUUUUSS!
/rebecca


Kommentarer
Postat av: Fröken Danslärare

Klart vi saknar dej, Rebecca! Tuta och kör nu och håll oss updated om livet i söder ;)

2009-08-23 @ 21:14:29
URL: http://cutieinabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0