Godkväll tävlingsdansare !

Nu är det jag Julia som hittat in hit för att kladda lite.
Tänkte bara dela med mig av min grymma taggning inför tävlingen, sprida lite glädje kanske? själv är jag laddad till tusen iallafall och då menar jag faktsikt inte för att vinna. Nej nej,  för att få en ruskigt galen kanon tävling med massa skratt och nya minnen tillsammans med er andra yrbollar :D

Tänk att det här är den första, sista och enda regionstävlingen för den här terminen!  kolla bara hur satans bra det gick sist, jag tror på det här trotts att vi kommer sakna våran trogna lagledare. Så nu får ni faen ta och äta bra, sovagott ha en härlig sista april kväll, ladda kameran och humöret och köra en rajtantajtans tävling tillsammans med mig och alla andra! :D vi har inget att förlora, så nu mitt underbara gaang NU KÖR VI!!


sha det va allt för mig CHING A LING / julia





Kommentarer
Postat av: elinh

WE ROCK THE WORLD :D <3

2009-04-29 @ 14:47:00
URL: http://elinsophiehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0